perjantai 6. toukokuuta 2016

Back to school ja my week

Jees. 2.5  alko opinnot taas toppin eli työssäoppimisen jälkeen ja tällä kertaa kasvun tukemisella ja ohjaamisella. Mua kiinnostaa varhaiskasvatus joten toivon että nää opinnot saa mun alhaista motivaatiota ja itsetuntoa taas nostettua.
 
...
 Hellou^^.
Eli tän viiikon maanantaina alko taas opinnot ^^. Katun toppi meillä onkin ens syksynä, m itä luultavimmin syyskuussa. Katun toppi sekä kiinnostaa että hermostuttaa ihan hirveesti ^^:: xD. Hohun toppi ei mulla mennyt niin hyvin kuin olisin halunnut...>-->::. Hohu jaksolla mulla siis laski itsetunto ja motivaati siis ihan järjettömästi..ihan pohjamutiin jos näin voi sanoa. Sen jälkeen olenkin tietoisesti työskennellyt paljon muuttaakseni mielialaani alakuloisesta ja ajatusmaailmaa positiivisemmaksi muun muassa olemalla kavereiden kanssa ja ulkona, suunnittelemalla uusia hahmoja, olemalla tavalllista kiinnostuneempi animesta ja piirretyistä ja väreistä. Olen siis muun muassa kualannut keltaisten ja punaisten vaatteiden perään, suunnitellut hiusten värjäämistä turkoseiksi tai pastellipersikan värisiksi sekä aloittanut parin uuden sarjan katselum x3.
 
  Olen siis tosi pahoillani tästä monen kuukauden tauosta täällä blogissani!>___<:::.
Olen ollut niin kiireinen opiskelun ja topin kaa ja ollu alakulonen ja LAISKA XD XDD. Olen nyt kirjastossa kirjottamassa tätä postausta ja yritän olla laulamatta tääl ääneen kun kuuntelen musaa..xD. Ja voi luoja jammailin täs just summer paradise biisii ja yks nainen katto mua OuO:: *kalpenee* xDDDDD.
 
  Olen siis viimeset kaks viikkoa ...*alkaa taas jammaileen musan takii* Ouo:. Huooooh...omgaad en kestä tää lihgthouse remix on liian hyvä iih xDDDDD.
 
  Krhm...mutta siis...viimeset kaks viikkoa olen pikkuhiljaa alkanut taas piristymään x). Niin pikkuhiljaa et ite olin vähällä pari kertaa repii hiukset päästä silleen "miksi en ole iloinen jo1??AAARGH!!" XD. Tona aikana olin kans miettinyt et tekisin postauksen tosta aiheesta ja siitä jos motivaatio loppuu kesken opintojen...siis vähän niinku sellasta et miltä se musta itse tuntu ja jotain vinkkejä et mitä silloin pitäisi tehdä jne...esimerkiksi et kannattaako lopettaa sillon jos oikeesti tuntuu siltä vai ei...mulla toi vaihe onneksi meni ohi..x) :> OvO::. Mutta sit se jämähti siihen et mä en ihan oikeesti oikein tiennyt miten mun olisi pitänyt kirjoittaa aiheesta...xddddd.
 
  Voi luoja näytän varmaan ihan idiootilta kun vaan nyökyttelen..ja nyt hyräilen musiikin tahtiin...voi eeeih xDDDD. Sit jos haluu et oon rauhallinen niin en saa kuunnella musaa koska sit villinnyyn OvO:.
 
  Mutta siis.. ulkona on aivan ihana sää ja lämmintä ollu viime aikoina...:3 Toivottavasti tää sää kestää vielä kesän loppuun asti x3. Aion kyllä nyt nauttia pihalla olosta koska sitä ei koskaan tiiä kuinka kauan tälläset ihanne kelit kestää x3.
 
  Tyynen maiseman kastseleminen aina jotenkin rauhoittaa mun mieltä...aurinkoinen sää taas saa mut aina tosi hyvälle tuulelle...ja sateinen ja harmaa sää taas alentaa mun mielialaa aina vaikken kastuisikaan..xd. Sää siis vaikuttaa mielialaani aika rajusti xd. Mikäköhän siihen on syynä..hmm....://.
 
  Mulla ja mun kaverilla on ollu vähän puhetta et muutettaisiin pois kotoo syksyl...Olen sekä innostunut että stressaantunut aiheesta. Mä esimerkiksi hain kesätöitä mutta en niitä saanut...niin nyt pitää katsoa että saisinko ainakin ens syksyksi töitä..tai pitääkö mun hakea opintolainaa...Tän takii mul on nyt viiimeaikoina ollu hirvee ristitiriita siitä kun haluun osta esim kaks uutta paitaa ja värjätä hiukset ja ostaa uuden hajuveden mut samal epätoivoisesti säästää rahaa..silele AAARGH1 Dx
 
  Tää postaus oli enemmän sellasta tajunnanvirtausta, eli sisältö tuli aika randomisti ja spontaanisti kun en ollu sitä juuri suunnitellut.  Halusin täs lähinnä yleisesti kertoa miten mun viikko on suunnilleen sujunut. Kommentoikaa mielellään tohon alas et tykkäättekö enemmän sellasista etukäteen suunnitelluista postauksista vai tälläsistä randomimmin tehdyistä. koska se auttaisi mua suuresti tulevien postausten suhteen x3.
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentti: